2016. szeptember 19., hétfő

KUKA KEDD 56. HÉT


Újabb hétre ébredtünk a Kuka Kedd földjén és újabb dolgok fognak távozni a nagyobb nyugalom érdekében. Nézzük meg együtt, mik is lesznek azok!


Ma a sminkes fürdőszobás dolgok közül viszonylag a tárolási dolgokat tettem előtérbe.

Az első dolog egy rúzstartó lesz az eBay-ről vagy az Amazonról, már nem tudom, de mindegy is, mert nem jó semmire. Szóval a műanyag cucc túl rövidke, és ha egy leheletnyi levegő éri a rúzsokat a tartóban, azok egyből kiborulnak. Jó igazából nem a szélvihartól tartok a fürdőben, inkább a macskáktól. Így aztán úgy gondolom, hogy nem éri meg a pár dolláros dolgot kerülgetni és bosszankodni.


A második tárolós cucc egy szappan- és kézkrémflakontartó, de nem hiszem, hogy én emiatt a kis fém izé miatt majd pont ilyen méretű cuccokat akarok majd venni. Főleg, hogy a szappant mindig áttöltöm az automata adagolóba.


A harmadik az egyből dupla lesz, két darab mosakodókendő vagy kesztyű vagy zacsi. Nekem ez az ötlet nem jött be, teljesen feleslegesen tárolom, így szerintem vagy kisorsolom, vagy nem tudom.



A ruha fronton elég rémes dolgok következnek.

Az elsőt mondjuk már vissza is vittem, (már megint). Szóval volt ez a pöttyös felső, ami egyébként Max Studio márkájú és végre volt egy pöttyös cuccom. A férj nagyon utálja a pöttyös dolgokat. Jól is áll, meg minden, de a 3. mosásnál látom, hogy a válla már teljesen készen van. De találtam lyukat máshol is. Haragszom rá, mondjuk mindegy, mert visszavittem, de akkor is.



A barna felső már 10000 és egy éve megvan, de nem is nagyon használtam, szerintem látszik, miért. Aztán felvettem egy videóhoz, de rá kellett ébrednem, hogy nem, és nem.


Az utolsó igazából kicsit csalás, de hát van. Ezt az Yves Rocher rendeléssel küldték anno ajcsiba, de sosem fogom használni az szinte tuti. Igazából egyáltalán nem hordok karkötőt, szelektálhatnék simán többet is. (kigyulladt a villanykörte)


Ez lett volna az 56. hét, és a mostani végzetre jutott dolgok.


Ti milyen sűrűn szoktátok átgondolni a rendszerezési dolgokat?
Tároló egységeket szoktatok szelektálni?

8 megjegyzés:

  1. Nálam a díszítő ecsetek tárolási módszereit szoktam újra és újra felülbírálni, amit eddig kitaláltam, azzal soha nem voltam maradéktalanul elégedett, folyton töröm a fejem, hogy kéne, mert vannak darabok, amelyeket nem érhet fény, ugyanakkor mégis szeretném, ha kézügyben lennének.
    A rúzsokat, sminkcuccokat én mostmár inkább fürdőszobai fiókos komódban tárolom állítva, színcímkével fölfelé, olyan magas tartóban, hogy ne bukjanak ki. Csúnya műanyag dobozkákat használok erre a célra, de praktikusak. Nem próbáltál még rúzstartóként teafilteres fadobozban gondolkodni? Ezek teafilter-méretű rekeszekkel ellátott dobozok, különféle méretben, magasságban, léteznek egyszerű, festhető, nyers kivitelben, de kaphatók olyan darabok is, amelyek már "készre vannak díszítve".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A füdőnk nagyon pici, sajna annyi hely van, ami a csap körül, de egyszer lesz agy komódom az tuti.
      Vettem vagyis rendeltem már másik rúzstartót, szóval a dolgok rendeződtek, csak ez a képen látható nem volt a jó méret.
      Átlátszó párti vagyok, szeretem látni, hogy mi van belül.
      Vannak ilyenfa dabozaink, de azokat valaki le foghja nyúlni, egy jóképű fiatalember :)

      Törlés
  2. Nincs ennyi sminkcuccom, szóval tárolók nincsenek, retikülben, neszesszerben vannak a dolgaim, az alkalmiak meg kis dobozban a mosdó alatt.
    Viszont :) vége a festésnek, két doboz újság ment papírgyűjtésbe és pár kacatot továbbadtam kisgyereknek, babajátékok, szivacsmatrac (mondjuk földre), és mindjárt sokkal-sokkal kevesebb cuccom van. Két lakkom is kifogy a héten, egy pink holo RdL és egy Seche Vite fedőlakk szanaszéjjel hígítva, szóval azért megy kukába is cucc. Pár dolog ment anyóshoz, úgy lett becsempészve, pl. ruhaszárogató (rossz), 10 éves sosem használ filteres kávéfőző meg ilyen apróságok, ami már nem kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A neszesszerbe való sminktárolást egy ideig csinátam, de igen, túl sok van hozzá.
      Irigykedem a lakkelfogyásra, velem még sosem történt meg.

      A akásból én is iktattam ki dolgokat, amikről azt hittem 2 éve, hogy jajj de szuper lesz az, és nem, sőt nagyon nem.

      Törlés
  3. Én is mindig variálok a tároló cuccokkal. Paletták és rúzsok nincsenek de sok tusom és szemcerkám van, azokkal szenvedek. Most külön raktam a feketéket és szürkéket, a kedvenc színeseket és a többit. Aztán a tartókat nem tudtam elpakolni mert kicsi a fürdő de kb. mindennek találtam helyet.
    A szürke felsőért kár, jól állt.
    A rúzstartót meg ilyen műanyag tartókat tök drágán vesztegetnek drogériákban, ezen mindig kiakadok, hogy mi 3000 Ft rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lenne még helyem a falon a cerkákat is a falra tennám ki zsebes cuccokba.

      100 forintos boltban vagy eBayről érdemes őket beszerezni, pont ugyanazt fogod kapni olcsón.

      Törlés
  4. Már rég rendeztem át a holmijaimat. Sminkcuccok és ruhák is kb. ugyanúgy vannak évek óta. Bevált, ahogy most tárolom azokat. Meg aztán kicsi a helyem nekem is és nincs túl sok lehetőségem. Utoljára, talán 2 éve, kértem a férjemet, hogy eszkábáljon egy polcfélét a fürdőbe a sminkcuccoknak, amit a pultra tehetek. Alá és rá is tudok pakolni. Nekem is vannak ilyen műanyag átlátszó tárolók, de csak az egyik vált be. Nem csak rúzsnak van hely benne, hanem palettáknak is.
    A gyerkőc cuccait szoktam variálni: ahogy kikerültek a kisbabás ruhák, lett hely a játékoknak. Most a fiókokat az utóbbiak töltik ki.
    Szelektáltam tárolókat is, mármint kosárkákat. Egy darabig azt hittem jó ötlet ilyenekbe tenni a kacatokat, de egyre több izé gyűlt össze. Aztán megszüntettem és van pár kosaram eltéve. Jó is, hogy eszembe juttattad, megyek átnézem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, egyszer lehet csinálnom kéne egy bejegyzést a tárolásról. Hasznosnak tűnik az ötlet.

      Én most nem merek venni még egy szekrényt, mert azt is tuti csak tele tennénk, és a vége az lenne, hogy semmivel nem vagyok előrébb.

      Azt hiszem, majdnem mindenünk műanyag a macskák miatt, kosárkák szóba sem jöhetnek. :(

      Örülök az ötletnek, várom az eredményt

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány