2016. szeptember 3., szombat

Augusztusi LookFantsztikusságok


Lusta voltam kicsit, így most sem lettem túl gyors, de a következő hónapban ígérem, ahogy jön a doboz, már fényképezem is. A lényeg, hogy itt van, megérkezett, a tartalom pedig bemutatkozik.


Erre a hónapra a legjobb brit cuccokat ígérte a doboz. Ez már jól hangzik, ha valamiből a legjobb jön, az hatalmas megállapítás, de biztosan jó lesz.


Sajnos ebben a hónapban a külső és a belső kartondoboz is nyomottan érkezett. A csomagolásért még mindig nem vagyok oda, mert a papírfecniken a cuccok csak úgy ücsörögnek, az az egy selyempapír nagyon nyomja ott a luxust, de haszontalan. Szerencsére törött cuccom nem volt, bár nem is nagyon van olyan, ami törni tudna.


Az első dolog egy BalanceMe márkájú (2005 óta üzemelő családi vállalkozás) bőr megmentő szérum, eredeti nevén Congested Skin Serum; calms, balances and soothes és minden bőrtípusnak megfelel. (ezt a minden bőrtípusos dolgot annyira azért nem szeretem)


Amiket ígér:
Egy éjszaka alatt lehúzza a pirosságot (nekem nem nagyon van ilyen bajom)
Nyugiban tartja a pirosságot (hát ez így annyira nekem nem játszik)
Nem tömíti el a pórusokat (még szép) és segít csökkenteni a mitesszerek mennyiségét (ezt köszi)

Szóval ez egy nagyon szép összetevőjű szérum és azoknak, akiknek a pirosodással van bajuk, igen jó lehet, de nekem a vízhiányra kell egy extra segítség. Ez a termék nem az én bőrtípusomnak való, de mivel kis kiszerelés, teszek majd vele egy kísérletet, mert alapvetően szimpi a márka.
 A 15 ml-es pumpás kiszerelés 16 fontba kerül, amit most 360-nal számolva 5800 forint, nekem a 7 millisem így nagyjából 2800 forint körül lehet. (a font ugye ha nem is történelmi, de súlyos mélyponton van)

A LookFantastic oldalán nem tudom miért, de ezt a szérumot nem találtam meg, csak a márkát magát.

Ez olyan majd meglátjuk.



Percy & Reed London, a hajápolás egy 2007-ben alapított baráti vállalat, ami azon alapul, hogy akik a márkát összehozták első sorban igazi fodrászok. Look Fantastic link ITT a saját honlapjuk pedig ITT található.  


A termék a PerfectlyPerfecting Wonder Balm, ami 75 ml és 18 fontba kerül a márka honlapján. A cucc arra hivatott, hogy előkészítse a hajam a további formázásra. Mondhatjuk hajprimer, ha ez így létezik, de emellett még egészségessé is teszi a hajat, legalábbis optikailag (szilikon) és a forma is megmarad. Mindenféle hajtípusra, hajformára használható, és a legjobb, ha nedves hajra alkalmazzuk. Az anyag egy kissé fehéres kicsit átlátszós szilikonos érzetű, majdnem tejesen folyós trutyi.
A cuccnak hidratáló hatását nem tapasztaltam.
Az én 30 ml-em, 18 font osztva 75, ami szorozva 30-cal, ami még szorozva 360-nal 2600 forint lesz. 2600 forint egy kis flakon hajizéért, amire eddig nem is volt szükséged.

Nem egy olcsó márkáról van szó, mert a száraz samponjuk 12 fontba kerül, ami azért számomra meredek, vagy a 14 fontos sampon, ami 250 ml. Most pont vettem drága samponokat, de a 14 kanadai dollár és a 14 angol font között erős a különbség.

Ennek örülök, de tudnék nélküle élni.



A következő egy jópofa nevet kapott márka a Bee Good. Nagyon tetszik a neve a cégnek.

 
A márka kínál mindenféléket, arctisztítókat, hidratálókat, ajakra való kencéket, egyebeket. Nekem kicsit a Burt’s Bees-re emlékeztet, de ez jó, mert azt a márkát szeretem. Szóval, a Bee Good márkát 2008-ban egy házaspár hozta létre, a férj a méhecske szakértő a családban. Bővültek és bővültek, mára egész jó kis cég és márka lett belőle, de a lényeg a brit méhek ereje. 

A termék, amit kaptam egy ajakápoló, rendes nevén Vanilla & Honey Lip Balm, és itt most jöhet a nyamm nyamm, mert éppen ezt eszegetem le a szám széléről. Link a LookFantastic termékhez ITT, és link a honlapon lévő termékhez ITT. A jó a dologban,hogy nyugodt szívvel tehetem ezt, mert a csomagoláson van egy nagy „NO” felírat és utána a következők jönnek: parabén, szintetikus színezék, kőolaj, szilikon, SLS és SLES. Utóbbi kettőről nem is tudtam, hogy ajakápolóban is vannak (samponban kéne lenniük vagy semmiben) de a kőolajmentességnek nagyon örülök.
A csücskös, de kenőfelületes kialakítás tetszik, kényelmes, az anyagot szuperül eloszlatja. És az anyag. Tökéletes. Nem túl zsíros, nem túl sok, nem is kevés. Kimondottan tetszik. Ja és szagló társaim meg oda lesznek az illatáért.
Az ára 4,75 font (1700 forint), konkrétan ennek a 10 millisnek, ez egy teljes kiszerelésű termék. Az ára szerintem kicsit magasabb, mint a népszerű egyéb termékeké, de addig, amíg kőolajmentes én megértem és nem bánom. Illetve, ha hármat rendelünk, akkor már csak 10,50 font lesz a három darabos csomag ára.


Erre sem volt szükségem, tekintve a készletet, de nagyon örülök neki, hogy érkezett.
Milyen szerencse, hogy millisek a cuccok, vagy millisek és unciásak, nem csak millisek.



A következő termék kicsit felhúzott most, mert elsőre nem találtam a LookFantasticon, majd a sold out-os jelzéssel a google találat előjött, de a honlapos kereséssel nem. A termékünk a Renu Skin Advanced Anti Ageing Lip & Eye Active Lift Mature Skin Dermal-Filling Effect csodás nevű darab, amihez nem találtam honlapot, és ez gyanús, nagyon gyanús.


A csomagoláson, a tubus hátulján van egy www.monushop.co.uk honlapcím, ami egy Monu Skin nevű webáruházba irányít, viszont ez még gyanúsabb. Elsőre nem voltak kinn az árak, utána megjelentek, majd kicsit később megint ár nélkül volt minden. Lehet kifogtam egy rossz időpontot. Viszont akkor is fura, hogy miért nincs honlapjuk. Egy olcsón dolgozó indiai párszáz fontból csinálna nekik.

 
Hagyjuk a technikát, jöjjön a termék. A gyanús és a LookFantastic linkekkel.
Szájkörnyékre nem igazán használtam, ott még nem érzem szükségét, szemre egyből elkezdtem, mert a korábbi szemkörnyékápolóm (Yves Rocher) nem szereti a primereket. Így az új Renu lett a nappali pajtim. A csücskös-csőrös kiszerelés nagyon szuper, könnyed fehér anyag jön belőle. A krém inkább zselés, nem zsíros egyáltalán. Gyorsan beszívódik, kicsit hűsít is. Az öregedésgátló hatásáról nem igazán tudom, hogy kellene-e tudnom mondani bármit is, nem, két hét alatt nem lettem szebb. Csak öregebb egy évvel. A fáradtság jeleivel nem küzd meg egyből, bár ígéri, de hát a hajnali kettőig tartó bulizást semmi tudja leplezni. Szemhéjra nem alkalmazható, aminek nem örülök, mert arra ráférne az anti-ageing.
Eredetileg 34 font a 15 millis kiszerelés, de a két honlapon két különböző kép van hozzá. A 7 miliset 5700 forintnak számoltam.
Nem venném meg, mert nem hiszem el, hogy nem képesek egy honlapot összehozni, nem született meg a bizalom a márka irányába. Jobb volt, amíg nem néztem utána, mert 2 órával ezelőttig szerettem.



Következő márka a REN, ami egy svéd szóból jön, mint megtudtam, így ejteni is simán REN-nek kell, és tisztát jelent. Minden gagyi és töltelék összetevőtől olcsó tartósítószertől, parabénektől és kőolajtól mentes márka. Ha nem kerülne annyiba, amennyibe, tuti ezt venném rendszeresen.

 
A REN egy viszonylag új termékét tették a dobozba, a spriccelős Flash Defence Anti-Pollution Mist-et. Ez a dolog azt ígéri, hogy egymagában megvéd minden rossztól, a szennyeződésektől, a kosztól, a szmogtól a szabad gyököktől (ebben hiszek a legkevésbé).
Bár így lenne, de ezer bocs, ebben a sületlenségben én nem hiszek. Még ha krém lenne, és rendesen terülne, nagyobb erővel hinnék neki. A másik bajom, hogy a spriccelője hogy is mondjam, olyan, hogy az anyag pofán csap, annak ellenére, hogy elméletileg smink fölé is ajánlják. Határozottan nem! Illetve meg kell ismételni a használatát napközben, de arról nincs infó, hogy milyen időközönként.
Ez nekem olyan eset, amikor azt mondják, sokat ígér, és túl sokat, hogy igaz legyen.
Aztán ott van a 7. helyen álló parfüm, ami nekem nem para, de a tiszta arcápolást keresőknek lehet okuk arra, hogy azt keresik amit, és nekik ez a parfüm valószínűleg nem a barátjuk.


 A 60 miliset 38 USD-ért (10500 forint) vagy 24 fontért (8700 forint) árulják a saját honlapjukon, a LookFantasticon 32 USD vagy 24 font. A font alapján számolva az én 9 millisem 1300 forintnak felel meg.

Szóval ebben a mágikus spriccelős cuccban ugyan nem hiszek, de találtam mást az honlapjukon, ami még drágább, de jónak tűnik, ergó a küldetése a kis cuccnak a dobozban teljesítve.



Az utolsó még egy spiccelős dolog lesz, amit így egy kicsit már soknak érzek, de oké, még augusztus van, még el tudjuk használni gyorsan. A Bloom and Blossom márka érkezett hozzám, ami parabén, SLS, petróleumszármazék, szintetikus parfüm- és színezékmentes.
Két fiatal sógornő otthagyta a melóját, egy nagy cél érdekében, mégpedig egy tiszta és jó minőségű márka megvalósítása miatt. A konyhában kotyvasztás óta a dolog az angol hercegné pipereasztalkájáig is jutott, munkájukat siker koronázza.
Termékeik 100%-osan ajánlottak kismamáknak és szoptató anyukáknak is.
A Rejuvenating FacialSpritz, ami bőrfiatalító hatású, ha minden igaz egy kellemes permet a citrusok kedvelőinek, a spriccelője sokkal jobb, mint a REN-é.
Nem tudom, hogy miért nem találom a dolgokat a LookFantasticon, de ezt sem sikerül fellelni, így maradunk a honlapjuknál.


Amiket állítanak, jól hangzik, mint például ez a spriccelős lötty szuper bőrkondicionáló a kollagén fokozó összetevőivel, az aloe vera és a lime olaj segít a bőrnek az egyenletes színkép elérésében és csökkentik az árkokat és persze a sötét foltokat. Meglátjuk milyen lesz az arcom a flakon végére.
A spriccelős lötyi eredeti 100 milis kiszerelése 15 font, ami az 5400 forintjával nem olcsó, a 40 mili 2200 forintra jön ki. Az Yves Rocher spriccelős cucca biztosan 3 dollár körül volt, és már nem ilyen jó a szórófeje, az egy barátibb ajánlat.

Elspriccelgetem, de nem fogom újra megvenni. Viszont babás időszakomban még lehet ránézek a márka honlapjára.



És van még egy Elle magazin, amit eltűntettem az olvasószobába.


Összegezzük a dolgokat:

Balance Me; Congested Skin Serum; calms, balances and soothes, 7 milli, 2800 forint
Percy & Reed London Perfectly Perfecting Wonder Balm, 30 milli, 2600 forint
Bee Good; Vanilla & Honey Lip Balm, 10 milli, 1700 forint
Renu Skin Advanced Anti Ageing Lip & Eye Active Lift Mature Skin Dermal-Filling Effect, 7 milli, 5700 forint
REN; Flash Defence Anti-Pollutin Mist, 9 milli, 1300 forint
Bloom and Blossom; Rejuvenating Facial Spritz 40 milli 2200 forint

A smink nekem nem hiányzott, annyi fekete szemcerka érkezett mostanában, hogy jajj.

Ez értékben 16300 forint összesen, ami visszaszámolva fontra 45,2 lenne, ami az egyhavi előfizetés árának is a háromszorosa.

A jelenlegi 360 forintos fonttal az előfizetések így néznek ki.
1 hónap ára: 15 font, ami 5400 forint
3 hónap havi ára: 13,33 font, ami 4800 forint
6 hónap havi ára: 12,50 font, ami 4500 forint
12 hónap havi ára: 11,25 font, ami 4050 forint

Ha valaki a 3-6-12 havit választja, akkor havonta vonják le az összeget a számláról, nem egyben. Külön postaköltség nem adódik hozzá.


Az IPSY 10 + 5 USD Kanadába, ami 4125, hasonlóra jön ki a posta miatt, de az utolsó kettő annyira nem jött be. És majd lassan választanom kell, melyik dobozokat tartom meg, mert kicsit sok jön most.


Kinek hogy tetszett a beltartalom?
Hogy álltok az árával? Mennyire okés?
Ti sminket szerettek jobban meglepiként kapni, 
vagy arc és testápolási cuccokat?


2 megjegyzés:

  1. Kizárt, hogy meglepi bármit kenjek a képemre, nekem irtó kényes a bőröm. Dobozt egyrészt emiatt nem rendelek, másrészt meg ezekkel a sok cuccal csak halmozódnak a termékek, egyébként meg csak azt venném, amire amúgy is szükségem van.

    VálaszTörlés
  2. Nos, most leírtad azt, amit majd a meglepi dobozokkal kapcsolatban fogok egy nagyon okos konkluzió videó keretében mondani.
    Nekem azért lett jópár olyan dolog a dobozokban, amik tényleg tetszenek, de lassan belátom, hogy nem, nekem erre nincs szükségem.

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány