2016. június 26., vasárnap

IPSY bag június


Újra érkezett egy Ipsy bag, ami ebben a hónapban igen graffitisre vette magát. Nézzük meg mi lapul a titokzatos neszesszerben!



 A csomag:


A videó a tartalomról:


Itt megtalálhatóak a linkek, a fényképek, de a szöveges értékelést a videóban tutdjátok megnézni.

A többihez képest egy viszonylag vastag dolgot ragadtam ki elsőnek és ez nem más, mint a
Az eredeti 4 unciás kiszerelés 18 USD, így az én 1 unciás kis tégelyem 4,5 USD-nak felel meg.
Sajnos ők csak az Egyesült Államokon belül szállítanak.




Happy Hibiscus, ami egy 99%-ban természetes alapú pirosító.
A teljes 2 grammos kiszerelést kaptam, ezt a honlapon 18 USD-ért árulják.
Szállítanak a világ minden pontjára, mindezt 50 dolláros rendelés felett ingyen teszik.





A kép a honlapjukról van, mivel én most a sajátomat nem szeretném kinyitni.
A teljes kiszerelés ára 24 USD, így az enyémet majd 12 dollárral fogom számolni.
Csak az Egyesült Államokba postáznak.

Royal and Langnickel
A márka brit honalapja ITT érhető el.
Innen a postaköltség 15 font, amit sehogy sem sikerült regisztráció nélkül megtalálni, csak utána, amikor betettem egy kisebb szettet a kosárba.
Crease/Smudge ecset brit link ITT, amerikai link ITT
4,99 font és 5,99 dolláros árakkal szerepel.




Itt a kép a honlapon nem stimmel vagy én nem értem a szitut. Az én egyetem kétvégű ahogy az Ipsy honlapon is. Viszont a márka honlapján a Crease/smudge ecsetből egy van, de a képeknél az csak Crease véget kapta meg. Nem értem ezt a dolgot.


Urban Decay és a Sephorás link ITT




A Sephorában 22 kanadai dollár egy Urban Decay Eyeshadow névre hallgató szemhéjpúdere, ami az amerikai honlapon 19 USD.
Az én kis serpenyőmben nem tudom mekkora adag van, de nem is tipikus, hogy szemfestéket kiürítek, így ez nem is olyan fontos. A felével 9,5 USD-dal fogok számolni.


Az értékekről összegzésképpen 4,5 +18 + 12 + 6 + 9,5 = 50 amerikai dollárnyi meglepi bújt meg a 10+5 dolláros csomagban.

Számomra az Urban Decay-en kívűl a többi márka teljesen új volt. 2-őt csak az USA-n belül szállítanak, szóval őket így nem néztem meg jobban, mert minek, de azokat, akik elérhetőek nemzetközileg, azokat igen.
A pirosítóval még nem tudom mi lesz, mert ez nem az én színem, így nem is nyúltam bele, lehet, jobb ötlet lenne kisorsolni.
A többinek örülök, így most is hasznos volt az IPSY.


Nektek mi tetszett belőle vagy mi nem?
Mik azok a tipikus termékek, amiknek mindenki örül, és mi az, ami nem jó ötlet egy meglepi csomagban?

8 megjegyzés:

  1. Az a neszi irtóra bejön *-* Amúgy nem értem ezt az Ipsy baget. Nekem eddig egyik tartalom sem volt ilyen, úristen de kár hogy itthon nem lehet kapni-dolog. De ez a neszesszer...kár hogy itthon nem lehet kapni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki magának tudja kitölteni az IPSY tesztet, hogy nagyjábó mit szeretne. Havonta 50 cucc közül váogatják össze, hogy ki mit kap. Szóval valószínűleg annyi történt, hogy az én preferenciáim mások, mint a tieid.
      Ha valaki nem akar sminkcuccokat kapni azt simán le lehet kurtítatni, vagy mint mondjuk én, én a rúzs-szájfény dologra tettem egy nagy X-et.
      A neszesszert egyszer tuti kisorsolom, mert túl sok van, így az esélye még megvan, ogy egyszer nálad landol :)

      Törlés
    2. Wow. Azt nem is tudtam, hogy úgymond személyre lehet szabni. Így már tényleg szimpi a dolog. :)

      Törlés
  2. Mindig rácsodálkozom, mennyire különbözőek az emberek, nekem pont a pirosító tetszik legjobban az egész bag-ből, pedig full fehér bőröm van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet van valami meleg a színeidben, vörös haj?

      Törlés
  3. A pirosító tetszik a legjobban :) Nekem az itthon kapható pixibox-ok valahogy nem jönnek be.Az ipsynél nagyon szimpatikus az ipsy teszt, nálunk is bevezethetnének egy ilyen "dobozt" amit nagyjából az ember ízlésére formálnak.(ha már létezik ilyen ne tartsátok magatokban! :D )
    Nagyon tetszik a videóban a hajad,szép dús hatású :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehhez az ízlésre formáláshoz sokkal több cég kellene, mint amennyit egy magyar Pixi valaha is el fog tudni érni :(

      Köszönöm :) annyira jó, hogy be lett festve, végre nem utálom a színét, hanem kimondottam imádom :)

      Törlés
    2. Hmmm.. erre nem is gondoltam,igazad lehet :/

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány