2016. április 1., péntek

7 kedvenc ajakra való kencém



A mai téma ötlete a Nail Polish Maniac blog írójától Meától származik, amit ezúttal is köszönök. A kedvenceket igazából eddig sosem szedtem össze, csak tudom, hogy mi az, amihez szívesebben nyúlok. Így a hatalmas taktikai lépés a következő volt, bementem a fürdőbe és összeszedtem azokat, amiket bármikor, bárhol szívesen viselek.


Nézzük is a listát, amiben a legkülönbözőbb cuccok is megtalálhatóak.

Elsőként és abszolút favoritként az Yves Rocher ajakápolójáért nyúltam. Ez a málnás darab az, amit minden reggel és este használok. Nem tesz csodát, nem egy extra darab, de én nagyon szeretem. Előtte a szőlőmagos volt meg, azt is imádtam. 


A többiek nem sorrendben vannak, mert nincs sorrend. Csak úgy egymás mellé tettem őket.
Valamiről még beszélnem kell, mielőtt belevágunk. Én magamnak kitaláltam a hamburger teszt elnevezésű folyamatot. A lényege, hogy adott egy hamburger, amit meg kell ennem. Tök jól kezdődik. Viszont előtte szépen kirúzsozom magam, figyelem, hogy mi történik. Volt olyan rúzs, amitől én lettem mindenhol rúzsos, volt, amit csak simán megettem, és volt, ami meg sem moccant. A hambi mindig ugyanakkora, ez kikötés.
Ugye milyen komoly tesztelési módszereim vannak?

 
Melt Cosmetics rúzs következik a Dark room színben. Amikor a stackeket rendeltem, gondoltam rendelek egy viszonylag mindennap hordható rúzst tőlük. Azért a többségük nem az, viszont 19 amerikai dollárért nem szeretnék egy zöldet, amit havonta használok. Így lett a Dark room, ami cseresznye szín talán. Sötétpiros pinkes beütéssel és teljesen matt. Viszont nincs meg a folyékony matt rúzsok szárító és kényelmetlen hatása. Nem egy puha darab, amit én szeretek, vagy csak úgy nem túl kemény, nem túl puha, szóval könnyen használható. A tartóssága jó, egy hamburger evést nem él túl ugyan hiba nélkül, de egy villás kaját simán.
Szállítanak Magyarországra, a honlapjuk ITT található.


A következő kicsit csalás lesz, mert párban vannak. Ez a ColourPop Lippie Stix és a Lippie Pencil Leather színe. Egyébként attól, hogy a két szín ugyanazon a néven fut elég nagy a különbség köztük. A ceruza inkább bogyós, bordós, míg a Lippie Stix lila. Na de milyen lila. Ebben kis apró kék csillámok vannak, amit azért messzebbről nem lehet észrevenni, viszont közelről huncutságot adnak a sminknek. A szilárd állapotú rúzsok összevetésében ezek a legpuhábbak, viszont ennek ellenére elég tartósak. Próbáltam már őket egész napra, és túlélték minden visszapótlás nélkül. Nem volt már szép, de ha otthon marad a rúzs, akkor sem lesz tragédia.



A kép a ColourPop honlapjáról származik

A következő darab kicsit kilóg a sorból a színe miatt. Semmi vagánykodás, egy egyszerű nude szín következik a Stilától, mégpedig a Patina 03-as. Hasonló volt a megfontolás, mint a Meltnél, ahhoz túl drága, hogy hülyeséget vegyek. Egyszerű rózsaszínes színe van, ami tetszik ahhoz képest, hogy milyen kis visszafogott. Mindent túlél, még a hamburgert is. Reggel felteszi az ember és ottmarad egész napra, csak a szájcsücskökből kopik le.
 


Még egy folyékony rúzs következik, mégpedig életem első darabka a Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick névre hallgató darab az Ayesha színben. Ez lila, a halványabb fajtából. Nem biztos, hogy Pesten ezzel kellene munkába járnom, de itt tejesen okés. Csak a csücsköknél csunyul meg, de ezen kívül egésznap a helyén marad. A hambiteszt teljesen sértetlenül hagyta. Nagyon sok színben kapható, de a fele ennek sem a mindennapi. A Stila azért jobb, de abból csak pár szín van.



Következő a Lime Crime Perless Third eye nevű darabja, amit egyszerűen imádok. A csomagolás egyszerűen szemet gyönyörködtető. Nem ez a legfontosabb, de azért jólesik a szememnek. Nincs olyan erősen sötét színe, így szerintem még Pesten is hordható lenne. A különlegessége az, hogy fémes fényes színe van, de nem a csillámokkal teli fajtából. Erről lementettem a képet a honlapról, mert ezt én így ilyen szépen sajnos nem tudom megörökíteni. Ez a legtartósabb nem folyékony rúzsom. Semmi más nem tart ki egész nap igazítás nélkül úgy, hogy este alig látszik a kopás. A MAC rúzsok 17 USD-ba kerülnek, ez 18-ba, így mondhatjuk, egy árban vannak.
Szállítanak Magyarországra, a honlapjuk ITT található.





A kép a Lime Crime honlapjáról származik.

Utolsó darabom, de csak a véletlen miatt a Rimmel Kate Moss kollekciós rúzsa a 107-es színben. Eléggé hasonlít a Lime Crime darabra, de nincs meg benne az a szép metálos fény. Sokat nem beszélek róla, szerintem majdnem mindenki ismeri, aki nem annak meg vennie kell egyet. Szerintem tökéletesen tudja, amit tudnia kell ennyi pénzért. A hambitesztet nem élte túl, de egy The Body Shop rúzsnál jobban vizsgázott, ami a duplájába kerül, ha nem többe. Azt hiszem egy másik rúzst leszámítva ez volt a legpirosabb rúzsom a márciusig.



Ha mondjuk a 9-es szám nyert volna akkor a Lime Crime folyékony rúzsa és a Tarte Tarteist lip pantje kapott volna még helyet ebben a listában. De ők majd máshol fognak szerepelni.


Ezek lettek volna a kedvenc ajakra való termékeim. Narancsos színem egyáltalán nincs és igazi pirosom sem. Ezek nem illenek hozzám, és a fogsoromhoz sem. Amivel még nem élek az a szájfény, de olyannyira nem, hogy ami volt, azt is eltüntettem. Egyszerűen nem bírom elviselni. Ami még ide tartozik, vettem egy ajakhámlasztó radírozó cuccot, amiről volt már szó a Vásárlós vasárnapban. Ha lehet valamit egyszerre szeretni és gyűlölni, akkor az az.



Egy dolog maradt már csak hátra, hogy megemlítsem a szépséges ajakkarikámat. Nem kence, de mégis ott van minden nap, és minden nap szegényt körberúzsozom, aztán megpucolom. Mókás kis dolog ez.

Kíváncsi vagyok a ti kedvenceitekre, akár csak párra vagy hétre.
Milyen típusú ajakkencéket szerettek és mi az, ami utálat tárgya?



8 megjegyzés:

  1. Hű, micsoda színek! *-*
    Nekem most a Ziaja kókuszos ajakbalzsama (de csak otthon, este használva) napközben pedig a Burt's bees mézes ajakápolója. Pedig magát a mézet nem szeretem, de így illata és a hatása tetszik.
    Rúzsoknál most a Rimmel Nude rúzsa (45-ös) és a tegnapi Avon rúzsceruza a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. Háhá, sejtettem ám hogy nem lesz itt semmi "uncsi" nude meg barack! :) :P

    Hét kedvenc: (úgy, hogy nincsenek előttem a rúzsaim mert eldobozolva várnak a költözésre)
    Mac Mehr
    Gosh Velvet Rose
    Sephora korallos rúzs
    Maybelline matt Siren in Scarlet
    Bourjois Don't pink of it

    És még tuti van kettő, de most ha agyonütnének, se tudnám felsorolni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nude rúzsokat megeszem, vagy csak nem is foglakozok velük a nap folyamán.

      Jajj a költözés és a sminkcuccok,u az de rossz.

      Törlés
  3. Nekem a nude színek nem jönnek be, csak máson tetszik. Volt egy Lauder és egy Mac is, de eladtam őket. Nem tudtam megszokni, hogy tompítanak.
    Kedvencem a mindennapiak közül az Astor Soft Sensation Flirt Natural (barackos-dinnyés-rózsás). A Tumultous Pink pedig az alkalmi kategóriában Lauderéktől. Ebből csak egy pici kiszerelésem van, de nem bánom, hogy egy ilyen csomagot vettem, mert alig fogy (3 darab volt egy nesziben jó pénzért). Amúgy összesen 6 rúzsom van, de most nem is kell több.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is vegyél többet. Én beleestem most a gyűjtögetésbe, a mindent ki kell próbálnom érzés csapdájába, és látom, hogy szegényeket havi egyszer-egyszer használom. Nem papolok a gyűjtés ellen, úgy, hogy teljesen meg vagyok őrülve, de a tuti színeknek kell meglenniuk tuti minőségben, és annyi.

      A nude dolgokkal most nagyon próbálkozom, de idegen. Tükörbe nézem és nem magamat látom. Próbákozok még, mert nem voltak olcsóak, de ha nem az én világom, bizony jobb helyre kell őket küldenem, mint hogy itt szomorkodjanak árván.

      Törlés
  4. Imádom a rúzsokat,persze azért mostmár nem halmozok annyit össze ígyekszem tényleg.Kedvencem Estee Lauder Envy szériából Tumultos Pink,Envious,Rebellious Rose.Nars Janet ez nagyon hasonlít a Tumultus Pinkhez ,de ebbe több a lila.Most vadásztam Mac Fusion Pink pirosba hajló élénk rózsaszín.Estee Lauder Lip potion Quit Riot.Ezek egyiksem hétköznapi szín mondjuk munkatársaim már megszokták élénk rúzsaimat :) Van pár semleges színem,mint mondjuk Nars Anita vagy Envyből Intensív Nude ,Mac Modesty.Ezeket általába akkor viselem ha tényleg erősebb füstös szemsminket készítek,de nem sokszor van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színeket lecsekkolom egytől egyig, kíváncsi vagyok mi micsoda.
      Az erős szemfestét miatt próbálkozom most a nude színekkel, egyenlőre kevés sikerrel. :(
      Szerintem már az én kollégáim sem lepődnek meg semmit, főleg nem a kék vagy a lila rúzs után. Sőt szerintem már az lenne fura, ha nagyon kis szolídan tipegnék be dolgozni.

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány