2016. március 7., hétfő

KUKA KEDD 28. HÉT



Hello újra, a Kuka Kedd rovat aktuális száma következik. A nagy tavaszi ráhangolódás az életre folytatódik, még mindig a kinti szekrényt ürítem, amiben a blézerek, pulcsik, kiskabátok vannak. Illetve egy részük már csak volt.


A mostani hetekben igyekszem a kabátka jellegű dolgokat kiszelektálni, még mielőtt szezonja lenne a dolgoknak. Nem tudom miért, de most kitenni őket kevésbé fájdalmas. Igen a nagykabátra vagyok ráfókuszálva, nem a bolerókra.

A szekrényből kikerülő darabok:

Kezdjük ezzel a szépséges magyar mintás kiskabáttal. Megvettem, mert csodaszép, egy babán, nem rajtam. Én nem tudom mi a baj az én testemmel vagy a kabáttal, de nincs benne mellem. Egyébként azért van, nem is kicsi, de ebben elvész. A hasa rövid, az ujja hosszú. Nem, ez a dolog olyan, hogy nem éri meg olcsóbban megvenni az M-es, L-es konfekcióméretet, ezt csináltatni kell.


Kettes a bőrkabi a Jeans Clubból 10 évvel ez előttről. Mentsége legyen, hogy ahhoz képest, hogy anno 10 000 forint volt, ami szerintem nem drága, sőt egyáltalán nem. Ha azt vesszük, hogy az égvilágon semmi, de semmi baja nem lett közel 10 év alatt. Sosem volt elég hosszú. Arra oké, hogy a pesti éjszakában valamiben hazakullogtam amúgy is felfűtött állapotban, de a veséim köszönik szépen, itt nem kérnek belőle. Sőt a melleim sem.


Harmadik egy furamura pulcsi-kardigán kombó. Megkötős madzagos cucc, amit régen nagyon szerettem, de itt megint csak haszontalanná vált. Az oka, hogy szerettem, hogy anno a melóhelyemen a hőmérséklet télen olyan volt, hogy egy vékony pulcsiban volt kényelmes. Itt egy pólóban kényelmes télen-nyáron. Illetve, ha ezt kikötözöm ott van egy méternyi extra lógos izé, amivel nem tudok mit kezdeni.


A fürdőből kikerülő darabok:

Az első egy érzelmekkel telített darab lesz. A Lancome Hypnose parfüm volt életem első parfüme, amit a férjtől kaptam ajándékba. Vagyis lényegében magának vette, én úgysem érzem az illatát, ő viszont igen. De a lényeg, hogy az első ajcsi parfüm. Szóval az történt, hogy megváltozott a színe és ezzel egy időben az illata is elromlott. Nem akartam sokáig kidobni, mert mégis csak egy Lancome Hypnose, de hát ez van, búcsúzunk.

Imádom az üveg formáját, viszont képet készíteni róla egy rémálom


Ennek lilának kellene lennie, nem barnás lilának

A következő igazából már majdnem kifogyott, a Baviphat epres arcmaszkja, amit szerettem, de az utolsó pár alkalommal már kínlódás volt, mivel kiszáradt. A legvége pedig teljesen használhatatlanná vált. Ezt a történet itt bezárom, nem kínlódok vele.


Tényleg csak egy kevéske megy a kukába

A harmadik fürdőszobai távozó igazából sunyin elbújt a polc hátuljára és ott sunnyogott. Ezt már hónapokkal ezelőtt ki kellett volna dobnom, csak valahogy elbújódott. A szivacsról lesz szó, ami nem is lett nagy kedvencem, de hogy tutira ne használjam, a kedves állatkám tömörségi vizsgálatot végzett rajta. Foggal. Azóta sem használtam, csak most megtaláltam.
Nem, nem adom a cicának, mert akkor a többi is erre a sorsra jut. Azt hinné, hogy szabad.



28. hét, hát te is elmúltál. Megint van 6 napom 3-3 új dolgot találni.
Nem tudom, hogy eddig hogy csináltam, de mindig találtam valami. Szerdán pánik, nincs már semmi. Aztán nagylevegő, pénteken már van egy valami. Aztán vasárnapra azért megvan a három dolog.


Nálatok hogyan alakulnak a készletek?
Van valami szabályotok, hogy ahány ruha, sminkcucc kiment annyi jöhet be, vagy hasonó?


7 megjegyzés:

  1. A kötözős pucsim nekem is van csak fehérben én nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem még sokáig így is marad, én az enyémet 5 évig tuti hordtam.

      Törlés
  2. Mindig is szerettem volna bőrkabátot, de az ára visszatartott. Aztán amikor már vehettem volna és eljutottam a próbákig, rá kellett jöjjek, hogy nekem a bőrkabátok rosszul állnak. De mindegyik :( ez egy nagy törés az életemben :). Nálam nincs olyan szabály, hogy ha kidobok/elhasználok valamit, jöhet helyette más. Ha szükségem van valamire, úgyis megveszem. Szerencsére mára elmondhatom, hogy az impulzusvásárlásokat jól kezelem, simán ellen tudok állni egy szép körömlakknak vagy egy rúzsnak (bár ez utóbbinak nehezebb), illetve mostanában többször előfordult, hogy egy webshopban ilyen-olyan kihagyhatatlan akció volt, én teletettem a kosaram, egy napig hagytam szépen "ülepedni", aztán nem vettem semmit, mert másnap már nem éreztem, hogy szükségem lenne ezekre a termékekre. Nekem ez a technika eddig nagyon bevált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó én online még több pénzt el tudok verni, mint a boltban, mivel még annyira sem érzem mennyit költöttem.

      Bőrkabit még egy helyen megpróbálok nézni, a magas nők boltjában,de az nagyon drága, így nem hiszem, hogy valaha is lesz olyanom, ami az igazi.

      Törlés
  3. Ezt az online kosárban hagyást én is szoktam alklmazni :), mint Réka. Jó módszer! Így megtudom, hogy mi az amit tényleg akarok és a legmegfelelőbbet tudom kiválasztani.
    Kukába került a héten még egy nemszeretem Yves Rocher arckrém. Azt hiszem le is járt félretett állapotában.
    Nálam sincs szabály a kimenő és bejövő cuccokra. A bejövő mindig kevesebb, mint szeretném, a kimenők meg többen kéne legyenek, de szentimentális öreglány vagyok :). Néha nekiveselkedem, de még mindig nem vagyok elég erős a kidobáshoz. Pedig aztán semmi nem szokott hiányozni. Na, meg is van a megoldás: az előző mondatra fogok gondolni kihajigálás közben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hagytam már ott cuccokat online, csak van ennek egy szemét trükkje, még pedig a dollárjel.
      A kanadai dollár 210 ft, az USD 280. De csak a dollárt látom, és néha egy pillanatra elfelejtem, hogy nem Ildi, az nem az a dollár. Grrr.

      Ha a kidobás nem megy egyből, akkor dobozold be. Ha nem nyitod ki x hónapig, akkor nem kell. Most, hogy a férj elvitt egy bőröndnyi cuccot a templomba így a bőröndöt újra betöltöttem olyan cuccokkal, amik valószínűleg nem fognak már kelleni. Szegény férj cuccai is ott vannak, csatakozott a kuka keddhez, de nem önszántából :)

      Törlés
    2. Jó ez a doboz-csalás!
      Lehet, hogy a férjednek sem fog hiányozni, amit eltettél. Az enyémmel én is megcsináltam. Kénytelen vagyok, mert a lyukas zoknit sem engedi kidobni :)
      Most áll egy nagy Ikeás szatyornyi ruha a kupi-szobában. A Gardróbra vittem, de nem vették meg. Ha még egy hónapig ott lesz, akkor adománynak kéne adnom.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány