2016. január 21., csütörtök

Brushegg, a segítség mini formában




Kétdolláros kis műanyag izé, ami azt ígéri, hogy gyorsabban és alaposabban lehet vele ecsetet mosni. Nézzük hogyan vált be!




Kezdjük azzal a ténnyel, hogy a nőkhöz képest lapátkezem van, ami a 183 centis magasságom tudatában nem túl meglepő. Az Brushegg egy méretben kapható (tudtommal), a törpékre és a lapátkezűekre nem gondoltak. Ha nagyon akarom, rá tudom erőltetni a mutató és a középső ujjamra, de akkor az egy nagyon gyors mosás lesz, mert egyszerűen nem kap vért ez a két ujjam.

Rá tudom erőszakolni az ujjaimra, de így vért nem kapnak


Eddig oké a dolog, de így meg nem túl kényelmes tartani


Nem adom fel alapon kipróbáltam egy nagyon egyszerű módot, a tenyerembe tettem. Belefolyik a víz az Brusheggbe, de mindegy, úgysem fogom felhúzni az ujjacskáimra. Így tenyérben kényelmes, beleillik.

A megoldás

A hatása
Aminél a legjobban látszik a különbség, az a nagyobb ecsetek, különösen a lapos kabuki tele folyékony alapozóval. Én eddig is addig mostam az ecseteket, amíg az tiszta nem lett, így ilyen hatékonysági szempontból nincs különbség, de időben mindenképpen jelentős az eltérés. Nagy ecseteknél a mosási idő a harmadára csökken.
Szemre való nagyobb ecseteknél is szuperhasznos. Egyszerre 2-3-at lehet mosni (hasonlóakat). A mosási idő nagyjából a felére csökken.




Amire nem nagyon jó, az a tusecset, és a nagyon kis pici ecsetkék. Nem kényelmes, nem is néz ki kényelmesnek az ecset szempontjából sem. A barázdák nagyon mélyek egy 1-2 milis vastagságú vagy hosszúságú ecsetnek.

Ajánlom-e?
Igen.
Simán, mert olcsó. Ha 10 dollár lenne, akkor nem ajánlanám feltétlenül.
A cikk folytatása a sütőkesztyű lesz, ami ugyan drágább valamivel, viszont könnyen beszerezhető, akár 100 forintos boltból.

Az ecsetmosáshoz mindig a Barbara Hofmann Ecsettisztító szappant használom, amivel 110%-ban elégedett vagyok vele, és annak ellenére, hogy jövő őszig kell rá várni, mindenképpen újraveszem (addig egyébként elég is lesz). Teszt róla ITT olvasgató.

Ti hogyan és mivel oldjátok meg az ecsetmosást?


22 megjegyzés:

  1. De cuki! Nekem ilyen kesztyűm van, Katytól kaptam. És tényleg megkönnyíti az ecset mosást, főleg a korrektorét. Azt utálom mosni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az egyetlen, amit kicsit nyűggel mosok az a kabuki alapozó.
      Kesztyűm is van, az egy következő posztban érkezik.

      Törlés
  2. Én nemrég kaptam kézhez az enyémet, halvány rózsaszínben és szuper! :)
    A kicsi ecseteket az elején lévő pici pöttyökön mosd, ott nincs gond, a nagy barázdákon tényleg nem működnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, tényleg, bár a mini tusecsetek olyan kis picurik, hogy egy pillanat alatt kitisztúlnak.

      Törlés
  3. Nekem miért nincs még ilyenem???
    Most ez a kérdés motoszkál a fejemben szüntelenül.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van, mentaszínben :) Imádom, nagyon megkönnyítette az ecsetmosást. Én a kisebb fejűeket is kimosom vele, a szélén lévő sűrűbb, pici izékben. Viszont valamelyik piros rúzsom nagyon csúnyán elszínezte, az azóta sem jön le. Persze ez a tudásából semmit nem von le, csak így olyan csúf :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az érdekes, hogy így megfogta a rúzs, de ez egy ok arra, hogy mégegy színben beszerezd :)

      Törlés
  5. Én már közel egy éve ezt használom rózsaszínben, és ég áldja aki kitalálta mert ennél hasznosabb cuccot nehezen találni ecsetmosáshoz :)

    VálaszTörlés
  6. Mindig nézegetem ezt Ebayen, aztán sosem rendelem meg, de ha te is dicséred, Ildi, az biztos szuper cucc, szóval rettegjetek, kínaiak, jövök!! :D

    VálaszTörlés
  7. Én ilyen piciben egyáltalán nem gondolkodtam, a kéz kiázása miatt. Sütőkesztyűt akartam először, aztán a drogériában szembe jött velem egy S&G masszázskesztyű és imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sűtőkesztyűm is van, főleg a nagyobb ecsetekre. Masszázskesztyű, hmm, nem is olyan rossz ötlet.

      Törlés
  8. Hasznos dolgok ezek, az biztos! Nekem a sütőkesztyű után Sigma kesztyűm lett, ami a legjobb dolgok egyike a világon, de a méregdrága árán nem tudok túllépni. Most már szeretek ecsetet mosni, pedig puszta kézzel (hihi, mint a harcművészetben) nem szerettem.

    VálaszTörlés
  9. A Sigmás tisztításkönnyítők baromi drágák, de megértem, mert ők találták ki vagy ha nem is ők, de az elterjesztésük egyértelműen a Sigmától jön.

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Az hiszem ez az állapot hamarosan meg fog változni :)

      Törlés
    2. Akkor továbbra sem szárítja az ecseteket a Barbara Hofmann ecsettisztító szappan? Tervezem megvenni, de én nem szoktam balzsamozással szüttyögni és ez a kiszárításos téma kicsit visszatart.

      Törlés
    3. Az új MAC és Sigma ecseteteket direkt nem mostam vele, hogy megnézzem mekkora a különbség a tapintásuk mosás után. Hát semmi.
      A Clinique Even Better alapozóját nem szedi ki 100%-osan, de a sampon sem, én nem értem mi van ezzel az alapozóval.
      Balzsamozni csak a nagyokat szoktam, púder és pirosítóecseteket, de azokat évek óta, a szappan előtti időkben is. Nagyon hálásak értek az ecsetek.
      Szerintem nem szárítja az ecseteket a BH szappan.

      Törlés
  11. Szeretek ecsetet mosni, mert utálom, ha festékes, amikor használni akarom. Főleg az alapozóst szeretem minden nap mosni. Ha valami ragaszkodóbbat, krémeset használtam, akkor egy pici benzit is segítségül hívok. Vigyázok, hogy csak a fejüket érje víz és szappan, aztán fejjel lefelé, lógatva szárítom őket. Nincsenek drága darabjaim, de beváltak és igyekszem vigyázni rájuk. Azt hiszem az egyetlen vagyok, aki nem kattant rá a mosó-eszközökre. Kézzel csinálom a tisztítást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még megtörténhet :)

      Persze simán lehet élni és ecsetet mosni a kis darab nyűanyag izék nélkül is de hát olyan uki és színes. Az utóbbi időben egy csomó mindent vettem azért meg cuki, lehet valami baj van velem :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány