2015. december 8., kedd

KUKA KEDD 15. HÉT



Ha ez a 15 hét, akkor 3x15, azaz 45-45 dologtól már biztosan megszabadultam. Ez már egy bőröndöt igényel, hogy egy helyen legyen a dolog.

Nézzük, mi van a mai listán!


A szekrényből:
A képen a cica a figyelemfelkeltő elem, neki nem volna szabad a szekrényben bulikázni, de mit tudok vele csinálni, így igaz rá, hogy ő is a szekrényből van.
Az első legyen a ruha. Azért nem magamon fényképeztem, mert soha, de soha nem volt rajtam a lakáson kívül. Nem akartam kidobni, mert Hippsy darab és ők most vagy vannak, vagy nem, de biztosan pótolhatatlan. De haszontalan.  Ruhaként egy S-es méretűn oké, én egy zsák krumpli vagyok benne. Szoknyaként sem vált be. Nem is tudom minek rendeltem meg, de ez volt anno az utolsó ruharendelésem.
Jön egy egyszerű öv. Rengeteg van, rengeteg sosem használt, ami csak foglalja helyet az alsó fiókban. El fogja érni a végzet a többit is.


Végül egy barna csizma a Humanicból 2012 körülről. A probléma vele a színe, hogy ilyen kopottasnak néz ki a másik, hogy van egy luk a bőrön a talp csatlakozásánál. Ezt drágább lenne megcsináltatni, mint amennyit ér. Illetve nincs már barna táskám sem. Szegény csizmát a férj beletette a szemétledobóba. Tökre kegyetlen egy ember.


 A fürdőből:


Elsőre egy könnyű választás került ide, egy spirál, mi már nem az igazi. Ez az Estée Lauder mini Sumptuous spirálja. Most ez a darab nem volt olyan tuti, mert egy hónap után kevesebb vagy sűrűbb volt benne a festék, de nem szidom, hiszen ajándék volt. Van másik.


A Múltkori kék körömlakk beszáradásán felbuzdulva szétnéztem van-e még  kukaérett lakk és mit találtam, két réginek nem mondható de már nem folyékony lakkot. Nem tudom, hogy mit csinálok rosszul, de ezeket májusban vettem, és azóta meg megpurcantak. Pedig nagyon szerettem a színét is és hogy egy egész hétig jól néznek ki. Nem örülök.

A bőrönd:
Ezeket mind teljesen feleslegesen költöztettem.



Nálatok mi az aktuális Kuka darab?


15 megjegyzés:

  1. A csizmáért kár, pedig tök jól néz ki! Amúgy marad még cuccod? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ruha ügyben rengeteg cserélnivaló van még, de sminkcuccot már úgy kell vadászni. Most volt Black Friday, á nem kattant á el az agyam az utánpótlásért.

      Törlés
  2. Ez a cica állati jó fej lehet :D! Imádom, mikor ilyeneket írsz róla: bulizik a szekrényben. Elképzelem, ahogy bent rosszalkodik, vagy csak szundikál, pofozza a sminkcuccokat :)
    Na, ma csak egy ugyanolyan spirál megy a szemétbe, mint a tiéd. Az enyém szerencsére hónapokon át bírta. Szerettem a hatását, bár kínlódtam sokat a felkenés után, mert mindig összemázoltam a szemhéjamat és igazgatni kellett a sminket utána.
    Előkerült egy bakancs a 90-es évekből :D Nem tudom hogy tettem el, el is felejtettem. Nem mai darab, de teljesen megfelel a mostani trendnek. Megcsináltattam a sarkát, új fűzőt kapott, új belső talpbetétet, de úgy néz ki, legnagyobb bánatomra, hogy nem fogom tudni használni, mert kívül szép, belül viszont ki van taposva a talprész :( Még őrzöm és tesztelem. Talán még egy talpbetétet veszek, hátha jó lesz úgy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szekrényben a bulizás leginkább azt jelenti nála, hogy megpróbál egy ruhán felmásznin a poncra. Az a ruha ugye kuka utána, ha szétkarmolja :)
      A sminkcuccokat lapkodja, az ecseteket megpróbálja szétráhni, szivacsot sikerült is neki. Ez a fekete, a szürke cica ártatlan.

      A bakancsomat évek után most nyáron láttam anyáméknál, nem is értem, hogy hogyan tudtam én egy 3 kilós cipőnben nyomulni évekig. Persze nem engedtem idobni :)

      Törlés
    2. Jesszus, nagyon rosszcsont a fekete :)!

      Még 3 dolog került ki a lakásból estefelé: egy sosem szeretett hajformázó, túl illatos volt nekem, de becsülettel elfogyasztottam 5 év alatt :) Egy régi nagy harapós hajcsat, ami már nem működött, mert eltört, csak emléknek megtartottam. Egy plüs kutya alakú gyerektáska, ami lányos, de a fiam kapta (?). Adomány lesz.

      Törlés
    3. Egyszer írok posztot, hogy milyen rossz tud lenni egy cica :)

      5 év, wow :)

      Törlés
  3. Nekem a ruci tetszik, de nagyon. Tök jó állapotúnak tűnik a képen (nyilván az is, mivel nem hordtad), szerintem ne végezze úgy, mint a csizmád. Biztosan van a környezetedben valaki, aki nagyon örülne neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, jó állapotó ruhát határozottan bűnnek gondolom kidobni. Első körben barátnők, második körben templom, aztán valakinek biztosan megtetszik majd, aki vékonyabb, mint én.

      Törlés
  4. Nem mondod, ugyanez a ruha megvan nekem is, a kb. 6 év alatt ha 2x hordtam... En kineveztek strand ruhában. De kicsi a világ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hülye autocorrect. Szóval kineveztem strandruhának.

      Törlés
    2. Hát a strandruha említésétől kicsit elkeseredtem :) azt hiszem nem lesz rá tényleg szükségen :( brühühü :)

      Törlés
    3. Ne viccelj, látogassatok el Miamiba vagy Hawaii-ra :))) És máris megérte évekig kerülgetni a ruhát. Amúgy hogyhogy elvitted magaddal? Kicsit más a klíma. :)

      Törlés
    4. Majd egyszer... Most még a nyaralás az úgymond "hazamegyünk"
      Nyáron itt is van 35 fok, nem sokszor, nem sokáig, de van :)A fedett tengerpart, ami a plázában van az is egy jó ötlet lenne

      Törlés
  5. A csizmát én nem sajnálom, de bennem is minidg felmerül keddenként, h marad neked még bármi cuccod is? :)

    A strandruha meg.....tipikus olyan darab, amit azért vesz az ember, mert álmodozik róla, h ha majd felveszi mennyire jól fog állni, meg mert kell 1 ilyen is, aztán kuka a vége. Kár érte, de ne essen meg rajta a szíved. Az Estée Lauder minispirállal én is pont így jártam, aztán déldelgettem még egy darabig, raktam jobb-ra balra, de be kellett látnom, h kuka. Egyébként én anno nagy nehezen kimostam és ricinusolajat tettem bele, h majd jaja de nagyon fogom vele esténként kenegetni a pilláimat.....szerinted hányszor kentem be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl sok is. Most cpőhisztim van, nem hiszem egy hogy van 5 pár csizmám és mind haszontalan :) :( de el kellett hozni áááá

      Én eBayről rendeltem üres szempillaspirálos flakont/tubust, mondván, hogy a Cargo pillanövesztője milyen jó volt. Aztán ott maradt a csap alatti szekrényben. Pedig nem ártana.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány