2015. augusztus 5., szerda

Happy Skin TAG, ahogy én látom a bőrápolást


Utolsók között, de nálam is megjelenik a „Happy Skin Tag”.
Mostanában elég sok küzdelmem van az arcommal, remélem, hamarosan kibékülünk egymással.
1. Milyen típusú a bőröd?
Költözés előtt zsíros volt tág pórusokkal, mitesszerekkel. Most már hámlik is, vízhiányos. Ez szerintem nem szeborrea, csak a nullás páratartalom miatt van. Keresem rá a jó kencéket, remélem minél hamarabb meglesz. Szerencsére nem érzékeny, nem allergiáskodik, nem pirosodik.

2. Mi a kedvenc bőrápoló terméktípusod?
Radír, függő és gyűjtő vagyok

3. Mi a legfurcsább összetevő, amit alkalmaztál a bőrápolási rutinodban?
Szerintem semmi furcsa nem volt, csigás méhecskés dolgom nem volt eddig. Állítólag gyémántpor van az egyik hámlasztómban, azt mondanám szokatlannak. (de hogy tényleg van-e benne nem tudom)

4. Írd le öt szóval a bőrápolási rutinodat?
Tisztítás, radírozás, (termálvizes) arcpermet, víz, alvás

5. Törlőkendő: igen vagy nem?
Nem. Haszontalan.

6.Tonik: igen vagy nem?
Alkoholmentesben néha igen. Alkoholos is van itthon a frissen kinyomott nagyobb undiságok megkínzására.

7. Legjobb fegyver a pattanások ellen?
Semmi sem hat, de a Vichy pattanásleszárító cerkája néha megment. Régen volt szalicilsavam, de itt még nem vettem. Inkább csak sok alma kevés csipsz.

8. Mik a fő problémáid a bőrápolásban?
A költözés óta a vízhiány. Gyűlöletes egy dolog, hogy vannak a kráter méretű pórusok, mindentől mitesszerek lesznek. Aztán ha már szép pöttyös vagyok elkezd foszlani az orrom. Imádom, ha úgy csinálja, hogy alapozás előtt még nincsenek ott a hámocskák, utána meg ficegnek minden irányba. Integetnek, hogy hé vegyél észre, mi itt hintázunk ennek a libának az orrán.

9. High-end vagy drogériás bőrápolási termékek?
Bőrápolásban és sminkben sem nagyon használok drogériás dolgokat. Az arcomra igyekszem áttérni a biobolti natúr cuccokra, amit nem sokkal drágábbak, mint egy drága drogériás. Pluszban a gyógyszertárinak hívott, itt drogériás márkák jöhetnek még, mint a Vichy, LRP, Uriage, stb.

10. Kedvenc bőrápolási márka?
Andalou Naturals, Clinique, Yves Rocher

11. A gyógyszertárban vagy és csak egy bőrápolási terméket vehetsz, mi lesz az?
Arcpermet, Avéne

12. Kedvenc bőrápolási blogok?
Nincs! Tippeket szoktam persze olvasni, de azzal értek egyet (mint ahogy más is írta ehhez a kérdéshez), hogy mindenki bőre más és más. Van, aki az alkohol ellen van az utolsó összetevőig, én nem, de én meg a parabént vagy kőolajat nem viselem el, sehol sem a listában. Ha valami érdekel ráguglizok, más is ezt csinálja… Nem is értem, hogy lehet csak a bőrproblémákkal foglalkozni napi x órában.
Akit megemlítek, bár nem kimondottan bőrápolási blog, mert van smink, test, lélek, minden.

Krémesen szép az élet írója Szandra. Az ő írásait nagyon szívesen olvasom, de persze mások a preferenciáink, és nem kimondottan bőrápolási blogja van. Nem is értem, hogy lehet csak a bőrproblémákkal foglalkozni napi x órában, rémálmaim lennének.
Krémmánia, Judit és Évi, az oldal és blog együtt. Nekik a tavaly téli időszakban többet is köszönhetek, mint egy oldal vagy egy blog.

13. Mi az, ami nélkül nincs élet a bőrápolásban?
Radír, fényvédős hidratáló, termál spré; élni sincs értelme nélkülük. 
14. Szerinted mik a legnagyobb baromságok a bőrápolásban?
Kezdem azzal, amit elkövettem, vagy elkövetődött rajtam. Pattanásos voltam, mit mondott erre anyám: alkoholos tonik és napozni mindenféle fényvédő nélkül. Magadnak szadizni a ragyákat szintén alap volt, nem, majd ezért még fizetni is...
Ami szerintem még baromság, azok a:
homeopátia;
a kőolaj tartalmú kozmetikum (amitől jól nem tud lélegezni a bőr);
a „hozzászokott a bőröm” már nem hat;
„méregtelenít a bőr” azért lesz valamitől sokkal rondább;  
otthoni krémkészítés
nem a bőrgyógyászhoz elmenni, hanem látatlanban bloggerektől tanácsot kérni
saját magunkat tudományosan diagnosztizálni a google alapján (google diploma, nem a sima utána olvasás)
nem elmenni allergiavizsgálatra és azt mondani, hogy minden natúrkozmetikum szar
Ezek lennének a válaszaim. Nincs bennük semmi, olyan hu de extra dolog.
Nektek van valamelyik kérdésre valami érdekes válaszotok?

4 megjegyzés:

  1. Régen nekem is volt itthon legalább 3 radír, de sokszor 4. Ma már csak 1 van, de abból is új kéne, mert változik az illata.
    Így voltam a testápolókkal is: 4-5 db figyelt a polcon és használva is voltak. Most jó, ha 2x kenem magam 1 hónapban (trehány disznó lettem ilyen téren).
    Én szilárd szappan nélkül nem tudnék élni. Csak azt viselem el arcmosáshoz és fürdéshez is.
    Talán a szemránckrémek a gyengéim. 19 évesen már használtam a duzzanatokra. Lassan 40 leszek és azt mondom a genetikán több múlik. 20 éve kenem és mégis táskás, sokszor püffedt reggel. Ráncom nem nagyon van. Most csak 1-féle szemkrém van itthon, de átlagban abból is 3 szokott lenni. A kisfiam mostanában 2-t kinyírt :D. Egyszerűen belenyomkodta őket a kádba, a drága...
    A törlőkendő szerintem is értelmetlen.
    Pattanásra szerintem sincs külső végleges megoldás, csak ha a szervezetünk rendben van belül.
    A homeopátiát kívülről még csak ekcémára próbáltam. Arra nem vált be tünetcsökkentőnek sem. Belsőleg szerintem működik bizonyos szintig, ha nem nagy a baj. De nem csoda ez a módszer sem.
    Baromságnak csak a drasztikus kezeléseket tartom, de soha nem mondom, hogy soha, mert nem tudom pár év múlva hogyan fogok vélekedni.
    Sztem ezek sem kirívó válaszok, de azért idekotyogtam :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó tényleg testápolóból is van vagy 5, mindig paszoljanak egymáshoz az illatok. Ha elfogynak egy lesz és illatmentes.
      Szegény krémek, uu. Nálunk a macska lopkodja a nagyobb ecseteket, imádja őket cincálni.
      A homeopáciás kencét én is ekcémára próbáltam, arra a receptköteles Alkczema nevű krém vált be, több, mint egy éve nincs egy pötty sem

      Bármennyit kotyoghatsz, imádok kommenteketolvasni. Mások véleményei fontosak, egymástól tanulunk :)

      Törlés
  2. Mit értesz az alatt, hogy a kőolaj nem hagyja a bőrt lélegezni?

    VálaszTörlés
  3. Azt vettem észre, hogy az olyan arcra való krémek, amiknek a kőolaj igen nagymennyiségű összetevője, hagy valami filmes réteget a bőrömön. Azt érzem, mintha egy zacskó lenne a fejemen :( és szép piros ragyák is érnek alatta.

    VálaszTörlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány