2015. július 13., hétfő

Zöld színátmenetes szemceruza hangsúlyos smink



Vasárnap csak boltba szerettünk volna menni, így nem akartam nagy sminket varázsolni magamra, csak valami gyorsat, de azért mutatósat. Valamiért a zöldre esett a választásom. A Negiluy nevű blogon nemrégen láttam egy 3 színű ceruza vonalat, megjött az ihlet valami hasonlóhoz.
Mivel zöld ruhám nincs, ezt a pólót, mint a zöldhöz legközelebb állót választottam. Mivel kicsit talán túl egyszerű, vagy túl sportos, egy törékenynek tűnő, finom nyaklánccal lágyítottam az összhatáson. Nyaklánc és füli innen van.

 Arcra ma nem használtam alapozót, csak hidratáló krémet és púdert. Ennek oka az, hogy az Estée Lauder Double Waer Stay-in-Place Powder Makeup (szép hosszú név) púderének van olyan fedése egymagában, mint egy gyenge fedésű alapozónak és púdernek együtt. A 1N1 Ivory Nude színt használtam, tökéletesen illik. Egyetlen bajom ezzel a termékkel, hogy az ára és a sminkanyag kiváló minőségének ellenére a csomagolása csapnivaló, gagyi műanyag. Van benne egy kis szivacs, amit bevallom ma használtam először, nem győzött meg, főleg, hogy az alja a doboznak lukacsos, simán belemegy a kosz.
A segítség, csak, hogy minden biztosan jól le legyen fényképezve
Pirosításhoz a Clinique Blushing Blush Powder Smoldering plum színét használtam a Zoeva 122-es ecsetével. Ennél a színnél kicsit pinkesebbet, hűvösebbet fogok legközelebb választani, de ez is olyan, mint most sok sminkcuccom, amíg van vöröses szín a hajamban még jó.

Szemöldökömre az Alverde ősrégi négyes szemhéjporából a Quattro Lidschattem 37 Chocolate palettából a sötétbarna került az Essence ferde ecsetével. (hónapok óta egyiket sem használtam, de most eljött az ideje)
Ugyanebből a palettából második szín (kb. bőrszínem plusz 2 árnyalat) került a mozgó szemhéjrészre a Zoeva 222-es óriási ecsetével. Majd ugyanezzel az ecsettel a legvilágosabb (kb. a bőrszínem mínusz 2 árnyalat) a szemzugba, környékére és a szemöldökcsontra.
Innen jön az izgalmasabb rész. A világos „libafos zöld” ceruza az Yves Rocher vízálló szemceruzája a 07 Vert Acidulé (fanyar zöld franciául) színben. A sötét NYX Slide On 09 Tropical Green színű ceruza. A sötét sokkal puhább, mint a világos, majdnem folyik, ezért a világos zöldet a szemzugtól a szempillatő 2/3-ig húztam. A sötétet a külső saroktól kicsit túl az 1/3-os vonalon, majd csak simán a világos zöld hegyével összemostam őket. Itt néha letöröltem a ceruza hegyét, hogy a sötét ne keveredjen túlságosan a világosba. Alul már kellett az ecset, mert ezzel a sötétzölddel egymagában nem boldogulok, túl puha és darabokban beakad a szempillaszálak tövére. A művelet úgy nézett ki, hogy fele vonalig világos, fele vonalig sötét és az átmenetnél kezdtem a satírozást a Coastal Scents BR-C-S46-os ecsetével. Az összemosást megcsináltam mind a két szemen, mielőtt a sötétre tértem volna át, hogy az ecset ne legyen tele sötét anyaggal. Mind a két ceruzára rá van írva, hogy vízálló, ezt meg kell hogy erősítsem, valóban az, a boltba félúton egy monszun kapott el minket, és csak a spirál kenődött mindenhova, de az undin. A ceruzák meg sem moccantak, köszönöm nekik ezt a jó tulajdonságukat. 
Első három kép a kiindulási állapot, a negyedik az eső utáni maszatosabbik szem
A spirál a Clinique High Impact Mascara, amire nem haragszom, mert sehol nem ígérte nekem, hogy vízálló lenne. És kell nekem viharos szélben esőben jegeskávét szürcsölgetni. A felső pillákon van még a MAC Prep + Prime Lash szempillaalapja.
Ajkakra a Burt’s Bees (nyugodjon békében) Lip Shimmer Cherry színű ajakápolója van.  Kis vékonyka és furcsa bizsergető érzést ad a kezdeti időben a borsmentától. Nem olyan tartós, mint egy rúzs, de mivel egyáltalán nem szárít, hanem ápol, én megbocsátom neki. 
Ez volt a vasárnapi sminkem, ami pontosan 20 perccet nézett ki így, ahogy az elején, aztán eső után így. A szempillaspirált a szemem alól és a szemhéjról leszedtem egy sima zsepivel (nem volt nehéz, folyt az arcomon a víz), de a ceruzához egyáltalán nem nyúltam. Azért örülök az esőnek, ez volt az első kanadai eső, amit láttam, lepucolta az ablakot, kimosta a levegőt, és az erdőtűz megállításának is minden bizonnyal segített.
Az eső
Legyen szép napod :)
Behúzodtunk egy irodaház sarkába a monszun elől, jött a portáslány, hogy jöjjünk be, nehogy megfázzunk. Szeretek itt lakni.

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány