2015. július 10., péntek

Lila szemsmink Lancome-mal


A szemfestést ma a lila és kék közötti sötét körömlakkszínem és a lilás pólószínem határozta meg. Dög meleg van (37 fokot mutatott árnyákban a hőmérő estefelé), kedv az elinduláshoz nem sok, de szépnek kell lenni, hátha lesznek új barátaim. Egy galériában voltam, majd mutatok róla képeket.
Szépen lassan, de biztosan kezd lenni némi kis színem, az arcomon is. A lábfejem már szandálmintájú. Ma is az Uriage Bariésun 50 faktoros arckréme vigyázott rám. Kellett is, mert a 37 fokot jelző tábla nem magától mutatta azt, amit.

 Szóval, most hogy már nem olvadok bele egy falba a Holika Holika Sweet Cotton BB krémet és a MAC Studio Fix Fluid SPF 15-ös alapozó NC20-as színét fele arányban kevertem. Eddig a BB krém javára 2/3 1/3 volt az arány. A keverés a szokásos szuper speciális segédeszközömmel történt, a kihajlított hullámcsattal. Ezt a mixet a Real Techniques Expert Face Brush-sal próbáltam meg eldolgozni az arcomon. Azért használtam a próbáltam szót, mert elsőre baromi csíkos, ronda lett, ilyet ez az ecset még nem csinált korábban. A BB krém az oka, sűrűbb lett a massza. Egyébként a BB-t a Real Techniques Miracle Complexion Sponge-dzsal (vizesen) tudom csak szépen felvinni.  Kellett neki egy két pillantás mire minden szép és sima lett. De végül sikerült. 

Mivel ezen a szép napon sikerült egy kisebb délutáni bőgést produkálnom (semmi különös, csak érzékenyebb napok megható cikk kombó) egy kis korrektor elfért a szemem alá. A Maybelline Affinitone 02-es natural árnyalatát használtam a Zoeva 142-es ecsetével. Ezt a korrektort már csak kifogyasztom, de nem a kedvencem.
Púder helyett a Yamuna ásványi alapozóját használtam a Cream-047-es árnyalatban, imádom ezt a színt, remélem, nem fogy el sosem. Púderezéshez (az alapozóval) a Real Techniques Buffing Brusht használtam.
Pirosítónak szintén a szokásosnak mondható Lancome Blush Subtil Aplum árnyalata került fel a Zoeva 127-es ecsetével.
Szemöldökömet az Yves Rocher szemöldökceruzájával dúsítottam. Nem tudom, hogy képen miért néz ki úgy, mintha lenne benne egy luk, mert élőben nem látom. Erre jobban kell figyelnem.
Ma valami olyan történt, ami nem szokott. Félig direkt egy mini palettából választottam szemszíneket, de csakis abból. Általában 2-3 palettából, monoból, ebből-abból szokott összeállni a mű. A paletta a Lancome Color Design.
A színek a következőek:        Érthetően:
Drama (shimmer),                  Fényes rózsaszínes lila, csak óvatosan vele
Pink Pearls (matte),                Egy bőr közeli hideg, rózsaszínes szín,
Successorize (matte),             Mély sötétlila, hideg, matt, és erősen pigmentált
Pink Zinc (metallic),               Pezsgőszín hideg és rózsaszínesben, szemzugba való

A folyamat pedig a következő volt, ami szerintem 3 perc, ha volt maximum. Az Etude House Proof 10 szemhéjalap megszáradása után a világos matt színnel a mélyítő vonal feletti részen végigsuhantam a Real Techniques Starter Set óriási ecsetével, a Deluxe Crease Brush-sal. Ezután ugyanebből a szettből a Base Shadow Brush-sal felvittem a csilivili lilát a mozgó részre, de nem túl közel a szemzughoz. Maszat, maszat. A sötétlilát a külső V-be és a mélyítő vonalba a Zoeva 231-es ecsetével vittem fel, és ezzel el is tudtam satírozni. A sötétlila színt tettem vékonyan a felső pillák tövébe, nem volt kedvem sokat ceruzázni. 



Alulra viszont muszáj a por alá a ceruza. Friss szerzemény az Yves Rocher-től a lila 04 violet megnevezésű vízálló szemceruza, amire egy kis sötétlila por került és a Real Techniques pindurka ecsetével, az Accent Brush-sal (Starter Set) satíroztam el. A vízvonalra a Pixi Endless Silky Eye Pen szemceruzája került, az OysterGlow színben. Nagyon szép világos fénylő szín, de nem olyan mű, mint a fehér.
A matt világos színből került még a szemöldököm alá az Essence pufi ecsetével. A szemzugba a csili pezsgőszerű színből került egy mini csipetnyi egy noname kínai rúzsecsettel. Erre pont jó, külön ecset a szemzugra.
Szempillákra a MAC Prep + Prime Lash került, ez csak felülre, a Clinique Hight Impact Mascara pedig alulra és felülre is. Valamiért olyan nehéz kidobni a spirálokat, mert még van benne festék. De csomós, de attól még van még benne. Szóval ez egy nehéz dolog.


Végezetül egy kép, az összes cuccról, amit használtam, később lesz még jelentősége. És egy másik kép, a cicáról, aki fiú, így érthetetlen is számomra a nagy ecsetekhez való vonzalma. Bár ha lány lenne, az sem magyarázna meg semmit.

Hivatalosan ő itt Chett cica, aki egy másfél éves nagyfiú, én Sátánnak hívom ha vernyog, egyéb esetekben cicának, vagy cukinak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány