2015. július 28., kedd

Kell a Púder, és tényleg kell



A Kell a Púder stúdiót egy szép pénteki napon látogattam meg, mikor máskor, pénteken van Púder Péntek. Megmondom őszintén nem volt jó kedvem, mert előtte a gyógyszertárban nagyon felidegesítettek, 40 fok volt, leégett a vállam, és sietnem is kellett volna. Szerencsére Gabinak az ajtaja egy mágikus pajzzsal van felszerelve, ami a rossz gondolatokat, problémákat nem engedi be. Csak te vagy ott, Ő, és a kincsei.

Első alkalomkor jár egy fullos smink, olyan színekből, amit csak szeretne a látogató. Én a lilát választottam szemre, és mondtam Gabinak, hogy megyek bulizni, nyugodtan engedje el a fantáziáját. Nagyon-nagyon szép sminket kaptam, arcra szemre, szemöldökre, mindenre. A végén tett rá egy csillámos miniglittert, na, ezzel megkoronázódtam. Utána választanom kellett a színek közül. Én magamnak egy 15 ezer forintos keretet szabtam, ami soknak tűnhet, de egy éven keresztül biztosan nem jutok vissza, így pedig már nem is sok. Egy pirosító és öt kis szemrevaló jött haza, ebből egy miniglitter. Hideg színeket vagy ezüstösen csillámló színeket kerestem. Arany csillámlást tudja a legtöbb drogériás paletta is, vagy inkább csak azt tudja.
A pirosító (Nature, matt) a jelenlegi hajszínemhez passzol, de igyekeznem kell majd elhasználni, mert ha nem is túl meleg színű, de nem is hideg. Én pedig hideg szőkésbarna haj felé akarok mozdulni szépen lassan. A pirosító felvitele nagyon könnyű, por állagához képest semmilyen macera nincs vele, nem kell tőle félni. A tartóssága nálam ugyanolyan, mint a préselt Clinique vagy Lancome, 4-5 óra alatt lassan elillan. Ezt azért nem vetem a szemére, mert rólam az összes többi is elpárolog. De majd veszek az Sephorában fixáló cumót és akkor jobb lesz. Visszatérve a pirosítóra. Elégedett vagyok vele. A csomagolása szuper, főleg, hogy felbontás után is be lehet csukni, így igazából még táskabatár is.
A szemre való porok csodálatosak. Színek a következőek; barnás: Gladly, szürke: Contrast, zöld: Peppermint, lila: Budoir és a miniglitter, amiből a legsötétebbet sikerült kiválasztanom az Erthqueake.
Gladly, Peppermint, Contrast, Budoir, középen az Earthquake
Nem az kis fakó valami, hanem erőteljes színűek, ott vannak, virítanak. Könnyen satírozható, szépen elterül, és nem gyűlik össze a ráncban, pedig nekem jó lógós egy szemhéjam van. Természetesen alappal használom, egyébként nem lenne min megtapadniuk. Száraz és vizes ecsettel is használható, tusvonalat is lehet vele húzni. A színválaszték bőséges és ami nekem fontos volt, hogy meg tudtam nézni őket. Sőt igazából percekig csak bámultam és bámultam, hogy akkor most mi legyen. Gabi türelmes, nem siettet, egy tündér. Szerintem egy jó másfél órán keresztül ott voltam nála.
Alap nélkül, Earthquake, Gladly, Budoir, Peppermint, Contrast
Vizesen, Earthquake, Gladly, Budoir, Peppermint, Contrast
Alappal; Earthquake, Gladly, Budoir, Peppermint, Contrast, alsón kis dörzsöléssel
Mosás, folyékony szappannal
Azért is itt leírom, hogy a fürdőben ez biztonságos (kivéve, ha két macska segít) de szobában nem a tuti. Illetve a mindent kiborító kétbalkezeseknek extra óvatosság ajánlott.
Budoir többféleképpen, részletesen itt
Peppermint
Egy részben Contrast-tal készült smink itt található.
Az egyetlen kifogásolható dolog az talán az ára. Nem tartom nagyon drágának, de lássuk be a van másik magyar márka is, ami nagyon hasonló dolgokat árul fele-harmad áron. Itt nyílván közrejátszik az, hogy fenn kell tartani egy stúdiót, Gabi ott ül egész pénteken és várja a lányokat, segít (tök ingyen), mondja, hogy mit hogyan gondol. Ezek mind benne kellenek, hogy legyenek az árban. Ja és folyamatosan vannak akciók, nem kell beszaladni, és megvenni mindent egyszerre. Átváltva 11 CAD-ra jön ki egy szín, az majdnem ugyanannyi, mint egy Gosh mono szemfesték (12 CAD). Egy Urban Decay mono 22 CAD, ami 5000 forint, már nem is drága.
Nagyon sok sikert kívánok Gabinak, kitartást neki és a családjának is. Remélem sikerül az új ötleteket megvalósítani és terjeszkedni.
Szépen lassan jön még több  Kell a Púder smink, ha az időjárás is úgy gondolja.

4 megjegyzés:

  1. Hű, mekkora szempilláid vannak! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. A Cargo szempillanövesztője, lesz róla teszt nemsokára.

      Törlés
  2. Ezekre a szemhéjpúderekre a megjelenésük óta fenem a fogam, körömdíszítő porként használnám őket, főként a miniglitterek hoznak lázba.
    Az inci alapján erre a célra nagyon alkalmasak.
    Szemre valahogy nem kedvelem, macerás számomra a por állagú festékek alkalmazása.
    A gyors megoldások híve vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Körömre is jó, anno mondta is a Gabi.
      Nem tart egyébként tovább, mint a préselt, csak nem szabad kiborítani :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány