2015. július 19., vasárnap

Kék-szürke smink a kék-szürke mindenséghez

Mivel minden a kék és a szürke körül mozgott ruhában ezen a borúsnak induló, bár naposra végződő napon, így ez köszönt vissza a szemeimen is. Hogy ne legyek túl „kétszínű”, belecsempésztem egy kis lilát a szemsminkbe és a nyakláncom, fülbevalóm lett még lila.

 Arcomra a termálvizes spré (Avéne) és a nappali hidratáló krém után a Banila Co. The Basest nevű primere került az arcomra a blossom nevű színben. Ez ugye csak ujjacskákkal tettem fel. Erre került a színben kicsit (talán) sok Estée Lauder Perfectionist Youth-Infusing Makeup alapozója a Sigma F80-as ecsetével. Hogy ezeknek az Estée Lauder cuccoknak minek van ilyen hosszú nevük, azt nem tudom. A fényvédőt elsunnyogtam egyrészt a borult idő miatt, másrészt, mert a nappali krémben van 15 faktor, a primerben 30, az alapozóban 25. Igen tudom, hogy ez nem jelenti azt, hogy 70 faktoros védelem alatt állok, de egy negyedik réteget nem bírtam volna elviselni a szépséges kis pofikáimon.
A folyadékokra a MAC Select Sheer préselt púdere került az NC20-as színben. Ennek a saját kis szivacsát használtam a felvitelhez, ideje is lesz kimosni. 
Arcra egy kis bronzosító került. Itt nekem valami fura, mert ez a Physicians Formula Cashmere Wear Ultra Smoothing Bronzer Light színben korábban sokkal színesebb volt, mintha keményedett volna, vagy nem is tudom. Egyre kevésbé használom az arany csillámok miatt. A hozzá használt ecset szintén egy kevésbé használt darab a Real Techniques narancssárga összecsukhatója a Retractable Bronzer Brush. Nagyon műanyag, nem a kedvencem, de munkája megfelelő.
Szemöldökre próbaképpen egy Yves Rocheres Kohl szemceruzát tettem a 71 Brun színűt, ami ránézésre sokkal narancsosabb barnának tűnik, mint szemöldökön. Valami ilyen színű, mennyiségű jó lenne a természettől is.
Szemre kék és szürke volt az alapvető elképzelés. Szemhéj alapnak az Avon Glimmerstick diamonds Smokey diamond színű ceruzáját tettem fel a teljes mozgó szemhéjra, és ezt a Zoeva 226-os ecsetével dolgoztam el, satíroztam el aszéleket. Az Avon ceruzákat szeretem annak ellenére, hogy a csillámok lepucolhatatlanok, de hát annyira szépek. Ráadásul ez a Smokey diamond pont a szürke és a kék között van.
Valamit elfelejtettem, aki megmondja, hogy mit, annak rajzolok egy juharlevelet
Először a mozgó részre a már Magyarországon is kapható Gosh mono szemhéjpúderét a 015-ös denim blue-t színét vittem fel a Bőszecset 9418-as ecsetével. Ezt a Zoeva 228-as tiszta ecsetével elsatíroztam, a mélyítő vonalon túlra is. Ez az ecset kicsit nagy, nekem nehézkes vele kicsit a meló. A kék elsatírozása után ugyanezzel a 228-as ecsettel a mélyítő vonalba és egy kicsit a fölé tettem a szürke Kell a Púder szemhéjport a Contrast színben. Így a smink nem lett túl kék, a Kell a Púder szemhéjpúdert nagyon jól el tudtam satírozni.
Ekkor jött az ötlet, hogy ez így uncsi lesz, kell még bele valami. Igazából valami világosabbat kellett volna a szemzugba tenni, de így is jól néz azért ki. Ami odakerült az a Gosh 008 Burgundy mono szemhéjpúdere. A két Gosh szemre való között megnevezésben nincs különbség, annyi hogy „mono eye shadow”, de amíg a kék csillámos a lila majdnem matt, a kék csomagolása benyomós gombos és alul lekerekített a lila pattintós és alul éles. A lilához a Bősz boltban vásárol Silk Pro Liner C441-S ecsetet használtam.

Vízvonalra az alapként is használt Avonos szemceruzát használtam.

Szemöldökcsontra és az orcák fölé a Sonia Kashuk hightlighter stickjét használtam a 45 sparkling sands színben. A pezsgőszínnél kicsit még hidegebb fényes szín. Igazából azért vettem, mert 4-5 dollár volt. Egyből arcra tenni nem javasolt, ujjra és onnan feltapogatni óvatosan. Nem rossz termék, de azért szeretnék egy rendes préselt port venni a közeljövőben.
Ajkakra a szokásos biztonsági játékos szín a 04 mega melon került a Clinique Chubby stick jóvoltából. Többet kellene használnom, ha már van.
Rákaptam a képszerkesztésre
Ez lenne a kék-szürke elképzelésem, némi lilával.
Különösen tetszett, hogy van kék cipőm, így tökéletes a dolog. Furcsának tűnhet ez a harisnya dolog rajtam, de itt 22 fok van és fújt a szél. Olyan harisnyában pont jó idő.
A hajamat ezeken a képeken szárazsamponnal lőttem be, ekkor már 5 napja nem mostam hajat. Ugye, hogy nem is látszik? A szárazsamponról lesznek képek, teszt.
Én nem tudtam ettől abbahagyni a röhögést, remélem valaki másnak is kellemes perceket szerzek
A kép címe: én nézek; én mosolygok; én macskakajába lépek. Ugye milyen szépen látszik a szemfestés?

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány