2015. június 30., kedd

Kék smink



A tegnapi sminkemet a Kell a Púder! felhívására kékben készítettem el. A szemsmink mellett kék volt a fülbevalóm, a pólóm, és a Zsani barátnőmtől kapott kék karkötőm is.



Nézzük lépésről lépésre!

Arcra került termékek:
A hidratálással kezdtem, ehhez egy sima nappali krémet használtam, ami 15 foktoros fényvédőt tartalmaz. Alapozónak a MAC studio fix fluid SPF 15 (NC20) termékét választottam, ami egy leheletnyit sárgább, mint én, ezért a Yamuna ásványi alapozóját (Cream-047) használtam púder helyett. A krém szín egy kicsit rózsaszínes, a kettő együtt tökéletes, de az ásványi is elegendő lenne számomra. Mivel ma nem tartózkodtam napon a boltba menésen kívül, ezért direktbe fényvédőt nem választottam, mind a három arcra használt termékemben van egy kisebb mennyiség. Pirosítónak a Lancome (Blush subtil, Aplum) termékét választottam, nagyon szép a színe, viszont aránylag gyorsan kopik.
 
Arcra: pirosító, alapozó, alapozó
Szemre került termékek:
Szemre első körben az Etude House Proof 10 primere került, és amíg ez megszáradt megcsináltam a szemöldökömet. Szemöldökre a MAC fluid gelcreme (dirty blonde) került a Zoeva kicsi ferde ecsetével (312). Szemre először belölről kiindúlva egy Kell a Púder! szemhéjport tettem közepesen világos barna színben (Gladly). A külső részekre és a mélyítő vonalba a Yamuna kékje (Soho-014) került. A már említett barnával kicsit lágyítottam az éleken. Mivel rajongója vagyok „a valami világos a szemzugba” dolognak, most a Lancome mini lila paletta fényes színe (Pink zinc, metallic) került. Ebből a fényes színből egy fél suhhantásnyit tettem a szemöldökcsontra is és a szem alá, és a pirosító föle, ez most úgyis trendi dolog. Az alsó szempillasort a Make Up For Ever kék szemceruzájával (S-20) varázsoltam hangsulyossá, vagyis igazából egy ecsettel (Zoeva 322), mivel ebből a cerkából egy 3 milis vonalnyit el lehet satírozni úgy, hogy az egész szempillasorra elegendő legyen.  Nem a kedvencem egyébként az ilyen nagyon puha ceruza.
Szempillákra először a MAC szempillaalapja (Prep + Prime Lash) kerül, ez csak felülre. Szempillaspirálnak egy Clinique-es (High impact mascara) mini spirált használtam, nagyon szép eredményt ad.
Végezetül egy tiszta púderecsettel végigfutottam az arcomon illetve frissítettem a pirosítón egy kicsit.
 
Szemre való kencék
Ecsetek, amiket használtam:
Arcra:
Apapozó: Real Techniques Expert face brush,
Púder: Buffing brush,
Pirosító ecset: Zoeva 127
A tiszta púderecset: Zoeva 101
A suhhantós csillámfelvivős ecset: Zoeva 105
Real techniques, Zoeva

Szemre:
Barna színhez: Sonia Kashuk No. 28
Kékhez: Zoeva 231
Szemöldökcsontra: Essence pufi ecset
Szempillatő: Zoeva 322
Szemöldök: Zoeva 312
 
Szemre való ecsetek
Tegnap este 10 órakor, még ugyanolyan szép, mint amikor elkészült. Olyan rossz érzés néha lemosni olyan sminket, aminek még nincs semmi baja.
Én a teljes valóságomban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány