2015. május 19., kedd

Sukin márka, kézkrém, testradír



Ma két Sukin márkájú terméket szeretnék kicsit közelebb hozni, illetve magát a céget.
Infók róla a Krémmánián, a márka honlapján, illetve a Feelunique-ről rendelhető.

Ebben semmilyen rossz nincs (remélem), a mitől mentes lista hosszabb, mint a mi van benne. Legalábbis tényleg szeretném ezt elhinni. Nagyon szimpatikus a cég, a környezettudatosságuk, az összetevők. Az áraik szerintem a kategóriájában tök normálisak (nekem normális, hogy egy kézkrém 10 dollár). A csomagolásokon az áll, hogy 100% vegán, de nyuszis logó nincs sehol sem, se a csomagoláson, se a neten vagy csak én nem találtam meg. :)
A linken egy gyűjtemény található azokról az összetevőkről leírással, amiket használnak.


 A Termékeik a következőket nem tartalmazzák:
Sukin products do not contain Sodium Lauryl Sulphate (SLS), Sodium Laureth Sulphate (SLES),  synthetic fragrances, animal derivatives, harsh detergents, propylene glycol, artificial colours, triethanolamine, mineral oils, EDTA, or parabens.”  
Itt tudtok még a márkáról olvasni
Sukin testradír
A páromnak vettem mivel nincs erőteljes csajszaga, csak éppen egy kis kellemes növényillata. Tetszett, hogy rendesen le van fóliázva, mint régen a fogkrémek, így az a 6 hónap, ami alatt a végére kell lejárni akkor indul, amikor én mondom neki. 9*230 forint volt a 200 ml, sokáig elég lesz kettőnknek is.
Amit a boltban lát az ember a csomagoláson: Nincs benne szulfát, szintetikus parfüm, állati származék, erős tisztítószer (harsh detergents), propilén glikol, mesterséges színezék, triethanolamine (TEA), ásványi olaj, EDTA és parabén. 100% vegán és ausztrál tulajdonú cég, és ott is készült. (valamiért szeretem az ausztrál és az új-zélandi cuccokat, de semmilyen agyi vagy tudományos alapja nincs a dolognak) A linalool és a limonene nem tudom miért kell bele, de legalább nem rendes parfümöt használtak hozzá.
Na, én itt meg voltam győzve, főleg 9 dollárért (otthoni árakhoz, főleg bioárakhoz ne viszonyítsunk, mert egyszerűen más a helyzet, de 9 dollárért egy ilyet itt vicc, 30 dollárért is lazán megvennék)
Térjünk rá az anyagra, fehéres-bézs színű, folyós kicsit és nagyon-nagyon szemcsés. Ez az eddigi leghatékonyabb testradírom, arcra nem próbáltam, bár a szemcsék picik, valószínűleg nem is lenne tőle bajom. Érezni, hogy radíroz, de nem túl durva. Emellett szerintem a lábon a begyulladt szőrtüsző fogalma nem is létezik. Nem használok utána tusfürdőt, felesleges. Hosszabb távú hatása a szép sima bőr, nem tapasztaltam, hogy szárított volna, vagy bármi bármilyen negatív hatása enne. Remek darab, nyílván az ára is, de ha 20 dollár lenne, akkor is remek lenne. A család új kedvence. 30 fok alatt kell tartani és a 6 hónap a maximum eltarthatóság nála, kb. annyira is tippelem, mert azért nem kell minden nap radírozni. Azt hogy szőrtüsző benövés mikor volt a lábamon szerencsére már nem is tudom :) csak ajánlani tudom.
Forrás:  Krémmánia
Egy ukrán fogyasztóvédelmi sorozat hatására igyekszem a 6 hónapos logót keresni a kozmetikumokon. Elég ijesztő dolgokat mutogattak, és nem vagyok szakértő, de ami folyékony vajon mitől áll el 3 évig. Jobb lesz vigyázni.
Ha Magyarországon laknék, akkor is megérné megrendelni, kiváló termék.

Sukin kézkrém
Nagyon jó ez a krém, de csodát nem tesz sajnos. Jó én ezt -20 fokban használtam, nyárra teljesen tökéletes.
Nem próbáltam még tömegesen a natúr vagy nagyjából natúr (?) kézkrémekből olyan sokfélét, nem tudom, hogy azon belül ez hol áll. A Burt's Bees sokkal hatékonyabb, ml-re viszont pont dupla ennyibe kerül. Nekem nappalra ez tökéletesen bevált a kezemre, viszont a körömkörnyékre kevésnek bizonyult. Azért az is ide
tartozik, hogy 2015 első három hónapjában úgy szakadt, tört a körmöm, hogy ha tövig levágtam az sem volt elég, szóval itt voltak komolyabb bajok is.
Könnyű, viszonylag lágy, sima krém, gyorsan beszívódik, a nyoma is eltűnik elég gyorsan. Szeretjük, mert nincs durva csajszaga, a párom is használhatja bátran. Megnyugtat, a szép összetevőlista.
Forrás: Krémmánia
Tuti a márka többi termékét is végig fogom próbálni, nekem nem macerás a beszerzése, és itt nem is számít drágának.  A testradír tényleg egy csodatermék, a kézkrém pedig egy jó termék.

2 megjegyzés:

  1. Jaj én ezzel a márkával szemezek már mióta! Csak még sosem rendeltem külföldről és kicsit parázok, a feelunique megbízható? Vámot nem kell fizetni?

    VálaszTörlés
  2. Eddig a kézkrémet és a testradírt próbáltam, az arcra való radírt még csak megvettem, de nem próbáltam, írok majd róla, ha meglesz az élmény.
    Én még sosem rendeltem tőlük, de csupa csupa jót írtak róla a magyar bloggerek. Elméletileg nem kell rá vámot fizetni, mert Angliából jön a portéka. Ha mégis megvámolnak, visszafizetik az összeget.
    https://help.feelunique.com/hc/en-us/articles/201009102-VAT-and-Customs-Tax
    Postaköltségek:
    https://help.feelunique.com/hc/en-us/articles/201008672-How-much-is-Postage-Packaging-and-how-long-does-delivery-take-

    VálaszTörlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány